Komunikacja wspierana skutecznym monitoringiem sieci
Monitoring treści opublikowanych w mediach społecznościowych, czyli social listening, jest niezbędnym narzędziem dla każdego specjalisty zajmującego się public relations, komunikacją, marketingiem oraz dbaniem o wizerunek firm i marek.
Szukasz influencerów, mikroinfluencerów lub nowych ambasadorów do kampanii marketingowej? Monitoring mediów społecznościowych pomoże Ci znaleźć autorów angażujących publikacji w tematyce bliskiej Twojej marce. Dzięki monitoringowi social media zmierzysz też efekty kampanii influencer marketingowych.
W real-time marketingu liczy się szybkość reakcji. Dzięki monitoringowi mediów społecznościowych możesz na bieżąco śledzić wydarzenia w danej branży, co umożliwi Ci błyskawiczne wyłapywanie rodzących się trendów. Skutecznie szukaj treści, które będą dla Ciebie inspiracją do tworzenia viralowych kreacji.
Nasze wieloletnie doświadczenie oraz autorskie rozwiązania narzędziowe gwarantują, że w wynikach monitoringu social media nie znajdziesz spamu. Korzystając z przydatnych funkcji IMM, zyskujesz czas, który możesz poświęcić na aktywne budowanie wizerunku Twojej organizacji i marek w sieci.
Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, a materiały są dostępne na Platformie IMM tuż po ich publikacji. Ponadto rozbudowany system alertów pozwala być na bieżąco z pojawiającymi się wzmiankami i skutecznie zapobiegać kryzysom mającym początek w sieci.
Na Platformie IMM łatwo pobierzesz raporty, a w Analizach sprawnie przeanalizujesz wyniki. Z każdego wykresu możesz przejść do materiałów źródłowych, aby sprawdzić te najbardziej wartościowe lub wymagające szybkiego działania antykryzysowego. Od razu możesz włączyć się do dyskusji i odpowiedzieć na pytania internautów.
Analizy pozwalają na łatwą analizę statystyczną dzięki interaktywnym wykresom. Otrzymujesz dostęp do istotnych wskaźników, m.in. zaangażowania w social mediach, ekwiwalentu reklamowego, dotarcia, wydźwięku. W module dowolnie porównasz wybrane marki i media aż do dwóch lat wstecz. Każdy wykres i tabelę zapiszesz jednym kliknięciem.
Serwis umożliwia przeglądanie i analizę publikacji, które ukazały się w internecie oraz social mediach, prasie, telewizji i radiu. Wynik monitoringu prezentowany jest w intuicyjnej aplikacji, której funkcjonalności skracają czas potrzebny na przeanalizowanie przekazów. Z wykorzystaniem tego narzędzia samodzielnie stworzysz także biuletyny, raporty statystyczne lub wyeksportujesz zestawienia materiałów w wybranych formatach. Sprawdź jak to działa – już dzisiaj zamów bezpłatny test!
Moduł analityczny przedstawia wyniki monitoringu wszystkich mediów w formie interaktywnych wykresów i tabel. Ułatwia wyszukiwanie najbardziej nośnych tematów oraz insightów. W aplikacji zbadasz również efekty komunikacji wybranej marki na tle konkurencji. Wszystkie wykresy i tabele możesz pobierać w kilku formatach, a dane źródłowe eksportować do arkusza xls. Zamów bezpłatny test dowolnego monitoringu mediów i sprawdź możliwości modułu analitycznego!
Aplikacja AMI udostępnia wynik monitoringu portali i social mediów. Nieograniczona liczba słów kluczowych oraz możliwość samodzielnego tworzenia reguł monitoringu zapewniają odsianie informacji nie związanych z tematem oraz internetowego spamu. Aktualizacja wyników następuje w czasie rzeczywistym, co jest kluczowe w prowadzeniu social listening, ale też w pracy z hejtem i sytuacjami kryzysowymi. Korzystając z AMI otrzymujesz także dostęp do archiwum www od 2007 roku oraz pełną analitykę wyników w module analitycznym. Sprawdź już teraz wszystkie możliwości AMI w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact to aplikacja dla osób prowadzących relacje z mediami. Na podstawie bieżącego monitoringu mediów baza jest stale aktualizowana i uzupełniana o nowe kontakty. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Baza dziennikarzy MediaContact jest przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących relacje z mediami. Dane w bazie są codziennie aktualizowane i uzupełniane o nowe kontakty na podstawie monitoringu mediów. To gwarantuje, że wysłana informacja trafi do dziennikarzy aktywnie publikujących artykuły na wybrane tematy. Częścią bazy MediaContact jest Biuro prasowe umożliwiające tworzenie i zarządzanie wysyłką informacji prasowych, a także ich publikację na stronie www. Biuro jest bezpłatne dla wszystkich użytkowników bazy MediaContact. Sprawdź jak to działa w bezpłatnym teście!
Admonit to narzędzie do analizy i raportowania wydatków reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Jeśli chcesz: przeanalizować wydatki reklamowe firmy/marki oraz jej konkurencji, zweryfikować wykorzystanie w danej branży/firmie poszczególnych kanałów komunikacji, a także w łatwy sposób monitorować rynek reklamy i pojawiające się tam nowe kampanie – bezpłatnie przetestuj Admonit już dzisiaj!